tisdag 17 maj 2011

på plats i Skallerup klit

2011-05-164
image
Igår eftermiddag kom vi till Skallerup Klit Feriecenter. Till vår stora glädje så fick vi en av deras spa-stugor. Riktigt lyxigt och ikväll hoppas jag kunna prova bubbelbadkaret. I går kväll var jag alldeles för trött. Det kostar på att ha roligt i dagarna ända!
Det är inte bara Elin som är trött när dagen lider mot sitt slut,  även jag är rätt så trött.
Vi delar stuga med Madelene och hennes Anton och barnen fann varandra direkt. Ja.. och vi med Ler

2011-05-165
Middagen igår åt vi på Restaurang Messen. Både förrätt och varmrätt och det var riktigt gott. Även här så finns det ju en lekhörna och det blev tid för oss mammor att sitta och prata. Vi är ett riktigt skönt gäng tycker jag som är med här i Danmark. Roligt att lära känna alla!
Är du nyfiken på vilka fler som är med så finns dom i kolumnen bredvid under Reskompisar på bloggbussen. Kika gärna in hos dom andra med!

Skallerup Klit Feriecenter är verkligen en jättefin stugby och anläggning. Idag ska vi vara här hela dagen och vi ska sova här även ikväll. Idag ska med andra ord utforskas och lekas för fullt. Men först ska jag kila iväg och hämta en frukostkorg för nu börjar det kurra lite i magen igen.
Kramkalas

Inga kommentarer: