torsdag 19 maj 2011

Ni är bäst!


111-1
Här har vi hela härliga gänget bloggmammor och alla barnen! Tack för dom här dagarna, det har verkligen varit toppen Ler
Mammasvardag,
Madelene Åbrg,
ROCK N ROLL MAMA,
Milliez - My truth, My confessions, Skärgårdsliv - Inte alltid så idylliskt 
Patricia - "Störst av dom är kärlek...",
f e s a n,
SagaBus,
Familjen Pettersson,
Fru Sofie,
Tumadre blogg,
Sophie Bergdahl ”vi tre mot världen  Petramedaoche 
2011-05-1813
Tack oxå till Er på Stena Line, Ronja, Mona, Dag och Katja. Vilket äventyr ni har gett oss! Oförglömligt och barnsligt skojigt!
Tack till Allt för föräldrar och TACK ni som röstade så att Elin och jag fick möjligheten att åka med bloggbussen! Läsare, vänner, vänners vänner, släkt och annat löst folk Blinkar TACK!

Det är dom här ställena som vi har besökt under våra dagar och jag kan med ärlighet säga att vartenda ett av dom är värt ett besök!
The Reef Hotel & Resort
Family farm fun park
Fårup Sommerland
Skallerup Klit Feriecenter
Nordsöen Oceanarium
Vi åkte med Stena Danica både till och hem från Danmark.

Stor kram till er alla. Vi kan till och med ha ett litet kramkalas!

4 kommentarer:

Therese sa...

Så grymt roligt ni verkar ha haft!!! å så känns det skoj att det gav resultat att jag var inne å röstade ;-D KRAMIS <3

sophie sa...

Åh, får jag låna bilden på hela gänget från dig? Den va mkt bättre än den andra som jag publicerat för din var inte så långt ifrån! :) Kraam

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar sa...

Oh, får jag låna bilderna på Mona, Dag och Katja? :) Superfina bilder!

Och hoppas vi ses igen framöver såklart!

Åsa Nyman sa...

Vilka underbara bilder!