onsdag 11 maj 2011

Gör om gör rätt

021
Snart snart så blommar vår syren, härligt!
Halva morgonen idag har jag skrivit på ett inlägg för att sedan radera och så har jag skrivit det igen och raderat det igen.
Nu hinner jag inte skriva och radera det fler gånger för nu måste jag snart gå hemifrån. Det får helt enkelt bli lite senare idag. Och kanske är det så att eftersom jag inte har gjort som vanligt och bara publicerat så är det på gränsen till vad jag vill dela med mig. Kan vara bra med en promenad för att rensa huvudet lite..
Jag vill i varje fall önska Er en bra start på dagen!
Njut av sommaren som är här och ha det bäst Ler
Kram

3 kommentarer:

Mira sa...

Härliga Ingela!

Tack för en trevlig helg. Du är en underbar människa! =)

Gällande inlägg och radera mm... Same same.
Du gör rätt i en liten promenix. Hoppas solen skiner lite extra på just dig.

Stor kram.

designofluna sa...

Skönt med våren/sommaren. Ha en bra dag.
Kram Malin

Patricia sa...

sv: ska bli så kul!!! Roligt att vi är flera stycken som har barn i ungefär samma ålder. Min dotter som ska med är 4 år. Såg på din blogg att din är 5. Ska bli mysigt att träffa alla!