torsdag 5 maj 2011

Glad tjej!





Elin fick en kalasinbjudan idag från en kompis från det gamla dagiset. Hon blev så himla glad och sprang i väg och ritade och grejade. Vips så hade hon slagit in ett paket. Jag har ingen som helst aning om vad det är däri. Jag har heller inte hjärta att säga att kalaset är om två veckor :)
Vi kommer ju ha hunnit med en hel del skoj innan dess..

Jag tappade farten alldeles här på eftermiddagen. Jag är helt slut. Ikväll ska jag bara packa och slappa och samla lite kraft till imorgon. Tåget går rätt så tidigt men när man väl sitter där så är det ju riktigt gött ;)

Ha en fin kväll!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Dom är ju för söta...
min lillskrutta har redan börjat planera sitt kalas och det har hon i princip redan gjort sendan hon fyllde år förra året!!
KRAM