söndag 8 maj 2011

Galahelgen lider mot sitt slut


Här har vi hela gänget samlat hemma hos bästa Katti på lördagsmorgonen.
Dagen och eftermiddagen spenderades mest åt mingel. Bästa tiden på dagen var nog ändå när vi hittade en terass med utsikt över vattnet. Solen gassade och vi satte oss för att slappa en stund med ett glas rosé. Trevligt sällskap, fint väder och en härligt ledig helg. Man ska inte klaga ;)

Nu sitter jag på tåget på väg hem till Kungsbacka igen. Hade jag mycket packning när jag åkte upp till Stockholm så har jag ännu mer nu. Det var en stor goodiebag som jag ska titta lite närmare på när jag kommer hem.

Det ska bli skönt att komma hem till familjen, samtidigt som det alltid är kul att träffa dom här tjejerna. Det blir inte så ofta, men helt klart ska det bli oftare än jag går på gala, det händer ju inte så ofta :)

Tack tjejer för en trevlig helg! Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen.

Kram


Follow Ingela la la
Posted by Picasa

1 kommentar:

♥ Sanna ♥ sa...

Hej sötis
Så roligt att träffa dig!
Hoppas att resan hem gått bra
Kram