måndag 23 maj 2011

Ett litet paket

001
Idag kom det hem ett litet paket från We R Family och Loppi.se. Jag kunde ju inte gå på eventet som var i Stockholm men så var dom snäll och skickade hem en goodiebag till mig.
Alltid lika kul att öppna och se vad som är i!
Det var allt från juice till äta-med-pinnar hållare. Rabatter hos polarn och pyret, ketchup i picknicksize (uppskattas) och kaffe och såklart en dagispåse från Loppi. En hel del information bl.a från Allt för föräldrars e-handel där Ulrika trendspanar.

Det jag gillade allra bäst förutom kaffet förstås Blinkar var något som hette Täck-en-fläck. Små lappar med figurer som man kan stryka på om man tex får en fläck på tröjan eller kanske bara pigga upp en enfärgad tröja. Förmodligen gillar jag det här bäst eftersom vi har en del fläckiga kläder i det här huset. Nu finns det ju hopp!

Ni vet väl att Loppi.se är en köp- och säljsajt för barnprylar?!
Loppi.se uppmuntrar till att rensa, återvinna köpa och sälja begagnat. En bra sak tycker jag!
Jag har faktiskt rensat här hemma, jag har bara inte kommit till dom andra stegen än.. det kommer, det kommer..

Kramkalas

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hopp..

jag fick med en sådan påse idag, hihi.. älskar dom..;)

har nog glömt att svara på en fråga du ställde för lääänge sedan om vår husvagn lå i närheten av er stuga.. *sorry* men det är på helt andra sidan örebro, Mullhyttan heter stället där vi hålls. :) men ni är välkommna dit med såklart, haha.. ;)

kramrkam

Linda sa...

Så roligt med sånna paket i brevlådan och inte bara en massa räkningar, vill också ha:(
Hoppas ni har en bra dag, Kram