torsdag 21 april 2011

Påskharen har varit här!

2011-04-211

Påskharen har redan varit här!

Johan kom hem med en fin påskbukett till mig idag. Det bästa var kanske att den även var fylld med trisslotter LerHan samlar pluspoäng den mannen..

2011-04-21

Vi har inte köpt några påskägg till barnen i år. Mest för att dom kommer få av mormor och farmor. Det räcker liksom med två proppfulla ägg med godis till dom små. Vi behövde däremot en liten sandlåda och det har visst påskharen ställt här. På förmiddagen så har vi oljat in allting och imorgon ska den monteras. Johan håller som bäst på att gräva ut där den ska stå. Det kommer att bli toppen tror jag. Vi har nämligen en mysig lite hörntomt till vårt radhus, inte så stor men det känns skönt att ha något som barnen kan leka med när dom är ute.

Nu är det en vecka kvar av tävlingen där man kan vinna en resa till Danmark i samarbete med tidningen Allt för föräldrar och Stena Line. Jag är oerhört tacksam till alla som har röstat på oss. Tack!


Idag kommer Johans föräldrar på middag så det blir fullt hus Ler Jag har köpt en kyckling på en gård här omkring och den är det största jag sett. Ska bli kul att se hur det blir!

Kram och Glad Påsk!

5 kommentarer:

Milliez sa...

Vilken härlig design du har!
kram kram

Livet på Citronodlingen sa...

Det blir ju kanon :o) Vilka fina blommor du fick!

Cajsa sa...

Nu har jag röstat några gånger, hoppas du/ni vinner!!

Linda sa...

Så gulligt av honom, min man är tyvärr inte riktigt lika företagsam:) Vill jag ha blommor får jag nog stoppa åt honom en hundring och be honom gå och köpa haha
Kramar

Anonym sa...

hej hej..

jag har gjort din text större nu, blev detta bra ? :) ang din kod så vill det sig inte rikgit, vet inte varför.. men lägger jag in den så kommer inte bloggen upp alls.. :( så jag fick ta bort den igen..

nu ska vi fara till husvagnen stina och jag men kollar på det ikväll igen.. :)

KRAAAAM