onsdag 20 april 2011

Nytt utseende

Tack vare MammaRussin så har jag fått en ny bloggdesign :)
Tack så jättemycket! Jag är så glad när jag kan få hjälp med sånt här som jag inte förstår mig på.

Jag har ju i för sig lovat mig själv att jag ska lära mig men (alltid detta men) jag har varken tid eller det brinnande intresset just nu. Året är ju inte slut än ;) För det var ett nyårslöfte. Då har man heeela året på sig? Eller?

Hur som helst så är jag jättenöjd och jag hoppas att ni kommer att trivas här inne tillsammans med mig.

Som ni ser så föll mina widjets bort i sidokolumnen och så även min blogglista. Ni får ge mig några dagar så ska den väl vara tillbaka. Skulle ni sakna något så var snäll och säg till! Jag kommer knappt ihåg själv vad som var och då kanske det ändå är dax att städa upp lite bland grejerna (jag kan tydligen inte stava till widjetsen, så det blev grejerna ;))
Jag kan tyvärr inte få upp min besöksräknare, varför vet jag inte så om någon känner att dom kanske vet var inte blyg att säga till. Den kommer från susnet.

Nu ska jag välkomna John Blund, han har varit här ett tag men jag har inte varit redo för att sova precis just då :)

God natt & sov gott!





Follow Ingela la la

5 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

Så fint det blev!
Mamma Russin är väldigt duktig.
Kram och tack för samtalet idag.

Åsa

Linda sa...

Jättefint du fått det här inne, hon e duktig den där mamma russin:)
Kramar

Yohanna i Las Palmas sa...

Hejsan!
Kom förbi här via Sockervägen och ville säja hej.
Ha en UNDERBAR påsk.
Hälsningar
Yohanna

Johanna sa...

Det blev ju jättefint!

Jenny sa...

Så fint det har blivit! Mammarussin kan hon:)

Snart ses vi, glad påsk kära du!

Kram Jenny