torsdag 14 april 2011

Litet äventyr

Idag ska jag iväg på ett litet äventyr. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska förvänta mig men det ska bli roligt.

We R Family kommer till Göteborg och har bjudit in till mingel, lättare lunch och annat skoj!
We R Family är ett nätverk för familjebloggare och jag har fått inbjudan om att gå förut men det har alltid varit i Stockholm så jag var så glad när denna gången är i Göteborg och jag kan gå :)

Är det någon mer som ska dit?

Jag rapporterar senare idag, en och annan bild ska jag väl lyckas med oxå ;)

Ha en fin dag!

Kram


Follow Ingela la la

1 kommentar:

Linda sa...

Vad roligt, hade gärna också gått på något sådant men nu när man bor i skogen så finns ju liksom inte samma möjligheter:)

Jag har ju också massor av kilon att gå ner så att tro att man ska orka hålla ut och äta helt strikt tills jag är i mål är väl kanske en önskedröm bara, har gått ner 12 men vill ner ner som dig om inte mer.

Ha en fin torsdag!