tisdag 19 april 2011

Glad och tacksam

Jag gillar alla små vårtecken som kommer fram hela tiden.
För mig är det här absolut den bästa tiden på året :)


Idag är det full rulle för mig. Jag har en hel del skolarbete som måste bli färdigt, eller åtminstone komma en bra bit på väg.
Inget påsklov här inte!
Dessutom så kommer min mamma och hennes man idag och ska stanna en vecka. Jättekul! Det betyder oxå att vi vill ha lite ordning hemma såklart. Så lite fix och trix ska jag väl hinna med :)

Jag vill bara säga att jag är oerhört tacksam för att ni har tagit er tid att lägga en röst på mig och Elin. Vi vill ju åka till Danmark med bloggbussen och ha skoj! Som det ser ut nu så ligger vi faktiskt etta! Nu törs jag inte riktigt tro att det kommer gå hela vägen men hoppas gör jag ju såklart!

Det är inte bara mina "riktiga" vänner som har röstat utan vänliga människor som har läst bloggen som egentligen inte känner mig, att dom har tagit sig tid och lagt en röst betyder mycket och jag förundras över vilken vänlighet det finns därute. All kärlek till Er, både "riktiga" vänner och cybervänner.

Har du inte röstat och vill hjälpa till? Klicka på knappen här under. Tack!



En stor kram till er alla!
Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Carolina sa...

Sv: Ja, det hade varit jättekul om vi båda kom med bussen - håller tummarna för oss! :-) kram

patricia sa...

Visst vore det kul om vi fick åka! Hoppas verkligen. Men som sagt än är det ju en vecka kvar att rösta! Men det vore sååå kul!
Kramar

Linda sa...

Mysigt med besök av föräldrarna, alltid uppskattat om dom bor längre ifrån en, vilket jag förmodar dom gör?

Håller mina tummar att ni inte halkar ner från förstaplatsen!

Nu ses vi på galan, MED klänning:)

Kramar