lördag 19 mars 2011

Huset är intaget :)

Nu är tjejerna äntligen här!
Både Kattis och Ingela kom igår och vi slängde in väskorna och sen gav vi oss ut i Kungsbacka och gick på restaurang. Mysigt och gott.

När vi sen kom hem så gjorde Kattis som driver salongen Charmigt i Vaxholm naglar på mig. Fantastiskt att man på ett par timmar kan bli lite mer kvinnlig med långa nails ;) Nu får vi väl hoppas att dom håller när jag kommer tillbaka till jobbet bara..

Ikväll är det tjejfest med bastu, spa och mys hos Wojtan. Det ska bli riktigt skoj att få träffas och mysa, äta och dricka lite gott.

Johan och barnen har åkt och hälsat på vänner så jag har huset för mig själv i helgen, eller själv och själv.. tjejerna är ju här :)

Ha en bra dag!

Kram Ingela

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Ha en FANTASTISK kväll och hälsa alla tjejerna från mig med en STOR kram<2

Linda sa...

Låter underbart, ha nu en riktigt trevlig kväll tillsammans med alla tjejerna, Kram

Popprinsessan sa...

Hoppas att ni har en riktigt härlig helg och kväll!!
Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en riktigt toppen helg då. Hoppas att den fortsätter lika bra.

Kram Ullis