söndag 20 mars 2011

En helg går fort!

Bild tagen på mammagalan -09
Katti, Ingela och Jag

Jösses vad fort en helg går.
Jag tycker nyss tjejerna kom och nu har dom åkt igen.
Kul har vi haft och jag är glad att jag har lärt känna dessa tjejer.

Igår var vi hos Wojtan på tjejfest och hade det mysigt. Vi började med lite bubbel på altanen i solskenet. En perfekt sysselsättning om ni frågar mig. Sen gick vi ner och bastade och hade lite hemmaspa där vi fick prova lite olika produkter med Aloe vera, jätteskönt! Jag hade kunnat spenderat hela kvällen i bastun. Hur mysigt som helst.

God mat, dans och trevligt sällskap sammanfattar kvällen bra. Tack Åsa för en härlig eftermiddag/kväll. Det gör jag gärna om!

Som tur är så är det inte så länge tills vi ses igen, tjejerna och jag. I maj ska vi gå på blogg-gala igen, denna gång i Stockholm. Det ser jag fram emot :)

Nu väntar jag in familjen som varit borta, till och med så att jag längtar lite efter dom. Jag brukar annars kunna vara bra på att njuta av min ensamhet när tillfälle ges men just idag vill jag nog krama lite extra på dom små trollen.

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kram

Follow Ingela la la

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en alldeles underbar helg!
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Carolina sa...

Låter som en fantastiskt mysig helg :-) kram