onsdag 12 januari 2011

För bra för att vara sant

Har precis lämnat barnen på dagis och idag är första dagen dom ska vara där själva.
Det gick hur bra som helst! Nästan så att jag sitter och undrar om dom ska ringa snart ;)

Gustav klädde av sig, knallade in, tittade över axeln och sa hej då.
Elin var lite blyg men lämnade mig efter en kram och gick och satte sig och målade.

Det känns bra, riktigt bra :)

Nu ska jag ta dagen i akt och få lite ordning i barnens rum och sen ska jag försöka dansa ut julen här hemma. Så här länge har vi nog aldrig haft julen kvar här hemma. Måste erkänna att jag egentligen inte är så sugen på att ta bort det än, kanske beror det på att den kom upp ganska sent hos oss eftersom vi flyttade..

Bäst att sätta fart :)

Kram


Follow Ingela la la

3 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Njut av att livet rullar på :)

Jag gjorde mig av med julen för en vecka sen sååååå skööönt haha..

Kramisar<3

Popprinsessan sa...

Vad skönt att allt gick bra! Hoppas att det positiva ger dig energi att få undan där hemma.

Kram!

HUSnrNIO sa...

Härligt! Att de trivs och det går bra betyder så oerhört mkt. Ha en trevlig lördagkväll.