måndag 10 januari 2011

Bra dag!

Idag var det ju första dagen på nya förskolan för dom små. Både jag och Johan var oxå med då dom kommer att gå på olika avdelningar.
Vad ska jag säga.. det gick bra! Mina små orosmoln var helt i onödan :)
Det var väl snarare Gustav som krånglade lite, han sa efter 10 minuter att nu var han trött på förskolan och ville gå hem.
Efter ytterligare 10 minuter frågade han var alla barn var?
Jag sa att barnen är ju här, vad menar du?
Han menade såklart barnen från den gamla förskolan ;)
Men han åt som en häst och sov lite middag och när vi skulle gå hem så fick jag bära ut honom över axeln vilt protesterande och skrikande. Då skulle han minsann inte gå hem. Tokunge.

Ikväll har jag dessutom varit på mitt första Afrodans-pass, hur kul som helst! Det kommer definitivt blir fler gånger :) Känns bra!

Ha det gott!

Kram Ingela


Follow Ingela la la

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad härligt att läsa!! Såå skönt att det gick bra första dagen på förskolan! Och grattis till ditt första pass!

Kram!