onsdag 27 oktober 2010

Glitter och glamor

Mammabloggalan 2011

Nu är det mammablogg gala igen. Den 7 maj smäller det, denna gången i Stockholm.
Såklart har jag anmält mig!

Det var en fanatstisk upplevelse sist jag var och jag kan inte tänka mig att det här kommer att bli sämre faktiskt =)
Så fantstiskt roligt att få träffa alla härliga människor bakom bloggarna, bli bortskämt och unna sig ett dygn bara för mig. Då menar jag inte att det bara är jag utan att jag faktiskt spenderar några kronor och framför allt tid på mig själv, lovley!

Är det någon mer som ska gå?

Kram på er!

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

Russin sa...

hej hopp..
Så roligt, då ses vi i år igen..:) Klart jag ska gå.. Det kommer bli så roligt tror jag med..

KRAM

Therese sa...

Jag är såååå sugen, men vet ej ännu om det är praktiskt möjligt... Ni är dock ett gäng super goa och spännande mammor som jag är sååå nyfiken på och skulle vilja träffa. Vet du hur länge man kan anmäla sig och köpa biljett? Är så svårt då man som ajg bor här i norr och måste resa osv. Men det vore en upplevelse... KRAM <3

Tess sa...

Vad kul!Har aldrig varit på någon, vet inte hur man anmäler sig , köper biljetter..Vet ingenting om jag ska vara ärlig!!?? Berätta mer!
Men det låter ju jättekul att träffa alla bloggare!
Kramar

Louise sa...

Hej, somsvar kan jag ju säga att jag ofta kollar in här men är MINST sagt lika dålig på att kommentera som du. Gällande Galan så kan jag inte gå. Ebba fyller 9 år den 8/5 så jag vill vara hemma då.

Kul med er flytt! Hoppas det löser sig med dagis för barnen.

Therese sa...

Tack rara för erbjudandet <3 Ska ha det i åtanke å se hur jag kan planera ihop tillvaron, vore sååå skoj! KRAM

Popprinsessan sa...

Absolut! Det löser sig säkert på något sätt för mig, jag är iaf inbokad, trots att jag förmodligen har en liten kotte vid det laget :-)

Kan ju inte missa en gala liksom!