söndag 9 augusti 2009

Grillkväll med bästa kompisarna

Igår när Sara med familj kom så blev det fullt hus och fullt ös!

Barnen blev som tokiga och började stila och visa alla sina moves med en blick på Sara och Co så att dom inte missade nåt. Full fokus skulle vara på dom *skrattar* Dom betedde sig som om dom inte sett folk förr :)

En mysig eftermiddag och kväll hade vi tillsammans och barnen var riktigt trötta när det var dax att lägga sig.

Vincent har ju blivit stora killen, 6 månader gammal. Det går så fort, tur att vi ses med jämna mellanrum. Man glömmer så fort hur det är med dom små. Förhoppningsvis kommer jag att ha glömt den här perioden med trots, trots och åter trots när jag ser tillbaka om ett halvår..

Nu ska vi se vad den här dagen har att erbjuda. Dagens bad har blivit inställt pga regn :(

Ha en bra dag!

Kram

Follow Ingela la la

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Godmorgon fina du!

Vad roligt att Åsa med följer med.
Härlig kväll ni hade i går. Men du...måste tyvärr sänka dig och säga att trotsen nog varar mer än et halvår hihi, åtminstone i detta hemmet. Savannahs trots har redan börjat och om det hänger kvar lika länge som Celines så är det nog på livstid.

Ha en härlig söndag.

Kramar

Miafia sa...

Trotsen kommer och går, precis som solen vad det verkar. Här skiner den dock fortfarande och idag blir det cykeltur med ungarna :-)

Hoppas ni får en härlig söndag trots vädret!
Kramar

Sjabbig men chic sa...

Körde inte du några moves?
Går trots över?
Du jag tror absolut inte Skåne är bättre än Jämtland men varmare!;)

Kram Lisa

Anonym sa...

Vad glad man blir när man läser i din blogg :-) Ni verkar ha haft en underbar sommar, med mycket bad och utflykter (avis blir jag) själv har jag bara jobbat och det är nära 200 timmar varje månad, inte mycket tid till familjen eller annat. Men nu gör jag mitt sista pass innan jag går på semester och är ledig till 30:e augusti. Ska bli sååå skönt att få vara med familjen och ta igen allt man velat göra. Sen är det ju projektet så *hihi*
Ha det så bra med dig, hoppas det går bra med träningen, skulle behöva rycka upp mig själv angående träningen *urk*
Kram Kram
Linda