onsdag 8 juli 2009

Tittut


Gustav leker tittut i lekparken igår.

Det har ju äntligen blivit lite svalare så att man faktiskt kan tillbringa lite tid i lekparken. Innan har det varit alldeles för varmt för att vara där.

Igår började jag göra två tårtor som Johan ska ta med sig till jobbet idag. Jag lägger nämligen alltid det som jag har mellan lagren dagen innan för då blir det saftigare.

Johan står med händerna i sidan och tittar på och konstaterar att det är ju väldigt enkelt att göra tårta att bjuda på...

Konstigt... med tanke på att det var ju inte han som gjorde nåt. Så kan det vara ;)

Önskar er alla en bra dag!

Kram

13 kommentarer:

GucciMama sa...

Hej Ingela! Dina läsare får jätte gärna ta del av erbjudandet :-)

Ha en trevlig dag!

Miafia sa...

Mmm håller med ang. saftigheten. Blir så mycket godare. Vad brukar du lägga mellan?

Hahaha män är la för goa med sina kommentarer :-)

Ha en skön dag!
Kram

Popprinsessan sa...

Mums, tårta... vad blev det för smarrig tårta?

Här blir det jordgubbar i em, det är ju smarrigt det också... intalar jag mig själv iaf ;-) Satsar ju på vägning på fredag.. inte kul - men nödvändigt. Ibland är livet inte gala.

Wojtan sa...

Hej

Så gott det låter med tårta!

Jag har skickat ett mail till dig.

Wojtan

Angelica sa...

Vad gott med tårta! Men det lär ju dröja innan jag får äta det igen, så trögt det går med nergången precis nu!

Hoppas att du får en mysig dag idag söta!

Kram

Angelica

Inas sa...

Hej Du!
Ja, du det är inte lätt.... Hoppas att han talade om att det var du som slet så hårt med tårtorna... Ha en bra eftermidda å kväll goa kramar Ina

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej Ingela! Åh vad roligt att läsa om galan och att du fick så roligt, lyxigt och trevligt med många nya vänner. Kan tänka mig att du fnissar lite och känner värmen i maggropen när du läser dina nya vänners bloggar med dialekt. Fina vinster och pryttlar ni fick och kul att även vi läsare får ta del av fina erbjudanden..
Så fin du var i all din glans.
Tittut Gustav är bara för härlig.
Kram Marie

Amanda sa...

Så himla söta bilder. ^^
Han är ett riktigt litet charmtroll din kille.
Kram

Carolina sa...

Hahaha- typiskt karlar! Vad blev det för goda tårtor? Hoppas ni haft en underbar dag! KRAM

Anonym sa...

Charmtrollet där..kram kram

Frida sa...

Du är en riktig FRU du som bakar & står i;D
Hoppas att du haft en superdag i lekpark & med allt annat du företagit dig.
Puss & Kram<3

Hemmalycka sa...

Vilken tur att han har dig då som kan göra så enkla goda tårtor :)))
Kram Åsa

Anonym sa...

Nån måste ju leda arbetet med tårteriet, annars vet man ju hur det går!!!
/Han med händerna i sidan