måndag 29 juni 2009

Feeling hot hot hot


Vi har köpt en ny liten plaskepool. den andra började pysa vilket kan bero på att Elin tycker om att springa, hoppa i och liksom slajda i poolen...

Det ser riktigt roligt ut och hade poolen varit störrre eller jag smidigare så hade jag gjort samma sak =) Gustav han försöker han med, gullungen. Han står vi kanten och skriker medans Elin springen och sen hoppar han i *ler*.

Det är skönt med sommar, synd att vi har över 30 grader varmt i sovrummen på kvällen och att Gustav har fått 39 graders feber :( Ingen bra kombination...
Jag hoppas han blir lite bättre under dagen..
Annars är det skönt med sommar och sol :)

Jag avslutade dagen igår med att jobba och det var faktiskt skönt att komma in en stund i ett köpcenter med AC ;) Helt ok! Dessutom köpte jag ett par till skor som jag ska ha på galan :) Dom jag har är lite höga...
Dom här var perfekta, jag kommer kunna slå klackarna i taket om det skulle behövas =)

Idag ska jag se om jag orkar jobba lite på min bränna när Gustav sover...
Ha en bra dag!

Kram

6 kommentarer:

Angelica sa...

Ser ju härligt ut säta du! Vad enkelt det är med lite vatten eller hur! Här hemma badas det så klart för fullt med :D

Synd på lillgossen men han blir förhoppningsvis snart bättre!

Ha en ljuvlig dag Ingela och roligt med skorna. Jag ser fram emot många roliga bilder från galan på lördag!

Kramar

Angelica

Popprinsessan sa...

Men feber igen??
Vi satte också upp en pool igår, men när den var fylld så började den plötsligt släppa ut vattnet över ena kanten, så nu är den stora poolen framtagen och fylld. L är en riktig badgalning!! Det är en stor pool så även jag kan svalka mina badringar ;-)

Blir det vv ikväll?
Kör lite hårt denna veckan efter en lååång tids fusk. Det SKA bli vägning på fredag!

Vicky sa...

Vad härligt ni har det! Njut av solen /kram

Hem och Lycka sa...

Nämen feber nu igen, vad jobbigt.

Ser härligt ut det där med pool, borde finnas i vuxenstorlek också :-D

kram

malin sa...

Ha en skööööön dag i solen! Klart du orkar! ;)

Kram Ma

Amanda sa...

Vilka underbara badbilder! Det ser riktigt härligt ut! ^^