måndag 8 juni 2009

Det går lite för fort, jag hänger inte med..


God morgon!

Ny vecka igen, det går med en väldig fart tycker jag.
Jag hänger inte riktigt med ;)

Den här veckan bjuder som vanligt på en massa saker. Idag börjar jag veckan med VV och ett tupperwareparty, man skulle kunna tro att jag har fått nog för ett tag.
Det kanske jag har när jag tänker efter men det är hemma hos en kompis så lite fika och samkväm är aldrig fel.

Jag ska försöka utföra lite shopping i veckan med.. vi ska ju till Småland på bröllop i helgen, vilket jag har vetat om hur länge som helst men nu kom det av någon anledning lite plötsligt ändå ;)

Gustav har feber idag så nu på dagen får vi nog ta det lite lugnt, jag tror inte att Elin har något emot det för dom har oxå haft en intensiv helg.

Ha en bra dag!

Kram

21 kommentarer:

Anneli sa...

Kul med bröllop - hoppas att du hittar något fint!
Ha det bra.

Therese sa...

hoppas Gustav kryar på sig! KRAMAR

Anonym sa...

Hoppas lilleman blir piggare snart.
Mysigt att gå på bröllop.
ha en fin dag
kram kram

Livet på Citronodlingen sa...

Ja, det är ju lustigt att tiden kan gå så olika fort... Ibland så fort att man inte hinner med och ibland verkar den stå stilla...

Jessica sa...

Kikar in för att önska en mysig måndag, hoppas att lille Gustav kryar på sig snabbt!

KRAMAR!
//Jessica

PS!Och visst var det skit med fotbollen, det kom många fula ord ur min mun den kvällen *ler snett* :-))

Speja sa...

Lycka till med shoppingen inför bröllopet. Är det klänning som ska inköpas? Ha det fint!

Vicky sa...

Vad söt hon är i sin nya uppklippta frisyr ;) Jag har med försökt mig på uppklippning... hrm... nej, det får vara i fortsättningen...

Varför vara ute i god tid när man kan vänta till sista minuten? Jag bara undrar ;)

K-L sa...

De där bröllopen dyker alltid på en när man minst anar det. Jag vet inte hur många gånger jag har sprungit runt dagen innan ett bröllop och svurit över mig själv för att jag inte fixat en klänning, skor, sjal för flera veckor sedan.

CharmKatti sa...

Det är samma för dig som för mig, jag springer inte heller tillräckligt fort för att hänga med i svängarna och helgerna.

Sminkning är en kul grej!
Jag hjälper gärna till, vi lär ju byta nummer och hotellnummer längre fram:-)

CharmKatti sa...

Ja precis, det kan vi göra. Maila mig gärna charmkatti@gmail.com

Kramers!

Tant Janet sa...

Det är alltid kul med bröllop, håller tummarna att du hittar något du gillar.

Ja veckorna går på tok för fort.
Krya på er!

HUSnrNIO sa...

Hopaps han kryar på sig snabbt. Ha en trevlig kväll!

Frida sa...

Som livet är i stort, både lycka i form av bröllop & lite jobbigt i form av Gustavs förkylning..
Ha nu ett mysigt tupperware party, du lilla partypingla hihi..
Kramar<3

Hemmalycka sa...

Lycka till med VV och Tupperware, den här försommartiden går så himla snabbt och man har så mycket för sig men det är ju roligt oxå.
Kram Åsa

Popprinsessan sa...

Feber igen? Men stackars liten. Hoppas att det är bättre nu ikväll. Hoppas också att det gick bra på vv. Här går det inte så bra tycker jag. Har riktigt svårt att komma igång och fylla i checklistan och dricka vatten osv. Fuskar med andra ord!!

Inas sa...

Hej Du!
Det var ett tag sedan jag var här men tiden har runnit iväg å jag har varit på semester en vecka å cyklat men nu är här igen. Ja, det är aldrig fel att parta lite med goa vänners lag (när det handlar om fika) Hoppas att han kryar på sig.

Ha en bra kväll å många goa kramar Ina

Marie//Tekla Maräng sa...

Bröllop är ju alltid roligt att få gå på, så mycket hopp och lycka.
Du hittar säkert något fint att ge bort.
Gustav får krya på sig.
Kram:)

Anonym sa...

Nu får vi hoppas att lillemannen får bli frisk!
Ha det gott! Kram Anna

Popprinsessan sa...

Nej, men vi får inte ge upp med vv! Kan vi inte hitta på något litet som gör att vi får motivationen igen? Det känns som om du också har ganska mycket sociala aktiviteter som "ställer till det". Jag vet att jag fokuserar mycket på att det "inte går" att hålla sig inom pointsen på helgerna, men det är klart att det går - egentligen! Nu är det 24 dagar tills galan, vi borde kunna gå ner lite tills dess, eller hur?

Jag utmanar dig att dricka ditt vatten idag och skriva upp allt du äter - oavsett om du följer programmet eller ej. Antar du utmaningen?

malin sa...

He he, ja konstigt att saker och ting blir av i sista stund ändå. Men det är väl så till och med vintern blir man ju överaskad av varje år. :)

Skattepeng , skattepeng skynda dej o kom......:)

Kramar Ma

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhh så roligt med bröllop!

Det var längsen jag själv var med på ett. Men vi har fått veta att vår äldste son ska gifta sig nästa sommar. Det känns jätte kul.

Kram Viveka