onsdag 24 juni 2009

Det blir sällan som man har tänk sig :(


Foto: Privat ( En pigg Elin)

Idag var det meningen att jag och barnen skulle åka till svärisarna och ha det lite bra i solen...

Igår fick Elin feber, hög feber och idag pendar den mellan 38-39 grader..
Hon är sig inte lik om jag säger så..
Nu saknar jag den pigga glada Elin som älskar att busa och leka.

Lite trist att vara inne när det är så här fint väder men så är det.. Det är många barn och vuxna här runt om i stadsdelen som har just feber nu.

Vi har varit på affären i varje fall, eftersom vi inte skulle vara hemma så hade jag inte handlat och det ekade lite tomt :) VI hade inte ens mjölk, det går ju inte. En förpackning jordgubbar åkte oxå med, mums!
Vi får väl se, febern kanske försvinner lika fort som den kom..

Ha en bra dag!

Kram

7 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

Hoppas hon kryar på sig snabbt så ni får ge er ut och njuta av värmen. Själv sitter jag i min "jobb bunker" och vill inget annat än att gå hem!

Kram

CharmKatti sa...

Hoppas verkligen det. Inge kul att vara sjuk ju...
Men ute kan ni väl vara ändå, Elin kan väl vara i skuggan, ligga på en filt och vila lite kankse.

Kram!

Hem och Lycka sa...

Hoppas att söta Elin kryar på sig!

kram Mia

maria sa...

Vilken söt klänning lilltjejen har! Hoppas att febern går över!
kram maria

Hemmalycka sa...

Håller md dig, det blir aldrig som man tänkt sig. Nu när vi är barnfria blev maken sjuk o jag känner av halsen, trist. Hoppas Elin kryar på sig snart så att ni kan vara ute och leka.
Kram Åsa

Frida sa...

Här nys det & snorar oxå, men det är bara jag som känner mig hängig.
Hoppas att lillsnuttan piggar på sig snart.
Kramar<3

Jessica sa...

Åh vad tråkigt, lilla gumman!
Hoppas att hon snart får må bättre och att du mår bra Ingela.

Stor kram!
//Jessica