fredag 15 maj 2009

Vilken glad överraskning!

Imorse när jag slog på datorn så hade gulliga Mia förnyat min header.
Somrigt och fint tycker jag att det blev!

Tack så mycket!

Passar ju alldeles utmärkt nu när allting blommar och vi planterar och har oss =)
Elin har gjort kort här på förmiddagen ;)

Hon hörde ju att jag skulle iväg igår kväll och göra kort och då vill ju naturligtvis hon oxå göra kort. Hon sitter än och gör kort. Som ni ser så är hon en fantast av glitterlim, undrar om det någonsin kommer att torka *skrattar*

Men fint blir det!
Så här såg det ut för oss igår kväll.

Jag hann bara göra tre kort.. När jag såg hur mycket grejer Ingela hade så blev det stopp. Jag visste inte vart jag skulle börja ;)

Kul var det och trevligt sällskap hade jag!

Nu hoppas jag att jag kan slita Elin från det här med om en stund så att vi kommer ut i det fina vädret lite. Men först har jag en beställning på pannkaka ;)

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulligt hon har gjort.Sommrigt och fint.Vad ska lilla Elin och mamma ha för party idag?hihi.Gulliga barn är.Ha en skön fredag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Livet på Citronodlingen sa...

Jaha, så då blir det pannkaksfest idag då? ;o)
Jättefina kort ni har gjort!

Vicky sa...

Jättefint! Vilken lyx med personlig webmaster :) Fortsatt trevlig fredag!

Louise sa...

Sv: Jadå den smakar väldigt gott även ihop med kyckling!

Vilka jättefina kort. Dottern har talang :-) ...och du med!

Kram

Tess sa...

Jättefint!
Kram T

♥ cloudberrie ♥ sa...

headern är jätte fin! Så somrig.

Fina kort ni har pysslat både dottern & du.

Kram från Eva

CharmKatti sa...

Men vilken lyx, en egen pifferska liksom!

Kram på dig!

Marie//Tekla Maräng sa...

Aha pannkaks party idag, mums. Vilken konsentration när man tittar på Elin i kort tillverkar tagen.
Fina kort hann det att bli.
Vilken härlig header Mia har gjort till dig, man blir så glad när man ser den.
Trevlig helg Marie:)

Hemmalycka sa...

Vilka fina kort du gjorde, även om det bara blev 3 st.
Må så gott.
Kram Åsa

Anneli sa...

Fina kort. Önskar att jag också var så händig. Det blir lite mer personligt med egentillverkade kort.

HUSnrNIO sa...

Jag har nästan hela klädkammaren full med scrapsaker men frånvarons lampa lyser på den fronten. Det är ytterst sällan jag stänger in mig där och skapar nu. Allt har sin tid antar jag. Fina kort. Trevlig helg.

malin sa...

Va fint ni gjort både dotra och du!:)

Kram Ma

Cissi sa...

OJ vilka underbara kort du har gjort! Jättefina!

Headern är också jättefin, somrig och fin.

Hoppas att du har en härlig lördag! Kramar Cissi