fredag 15 maj 2009

Jösses, över 50 000

Jag fick ett mail idag där jag blev påmind om röstningenmammablogg galan.
Vet ni vad?
Det är över 50 000 som har röstat!
Man kan bara rösta en gång från varje IP-adress...
Förstår ni hur många det är?
Jag är helt förstummad..

Rösta kan man göra fram till den 20 maj kl 12.00

Det är alltså bara 5 dagar kvar!
Ni som inte än har varit in och röstat kan göra det här

Jag är nominerad i två kategorier
Sveriges bästa mammablogg och bästa vardagsmamma bloggen

Till er som har varit in och lagt en röst på mig så kan jag bara tacka er utav hela mitt hjärta!

Nu är nog inte chansen så stor att man faktiskt skulle vinna men tänk om....
Knasig tanke ;)

Kram

19 kommentarer:

Vero sa...

JAg håller tummarna för dig och jag tror visste det att du kan vinna. Det hoppas jag på och det har jag röstat för också.

Lycka till tjejen!

Anonym sa...

Håller tummarna vännen för dig!
Ha en härlig fredag! Kram Anna

Mamma Russin sa...

javisst är det en helt sjuk tanke.. 50,000 pers... saligt många...
och som du skrev knasig tanke, men vi kan faktiskt vinna.. ;) då kissar jag nog på mig av nervositet, hihihi... ska bli så roligt och träffas..kram

Livet på Citronodlingen sa...

Jag håller också tummarna!!

segsliten sa...

Wow! 50 000, jag är rejält imponerad! Då är det väl bara att hoppas att alla röstat på dig
Kram ☺

thebromanders sa...

Wow! 50 000!! Det låter ju helt otroligt!! Lycka till! Konstigare saker har hänt:)

Mamma-Mu sa...

Men hur kan jag ha missat detta undrar då jag?!

Självklart! 50 002 röster har du nu *ler*

Kram Mimmi

paula sa...

grattis så kul
ha en trevlig helg
kramiz

Sjabbig men chic sa...

Ja, jag håller tummarna så de blir blåa. Och du, vilken underbart cool, flower power header!

Kram Lisa

Små och Stora barn sa...

GRYMT SNYGG header, I like!

Frida sa...

Lycka till!!!!
Vad fint det blev med det gröna. Mys & ha det bra...
Kram & Puss<3

carola sa...

jösses så många..
Helt otroligt..

Va spännande för er alla..

Hoppas ni får en härlig helg med massa värme och solsken..
Jag ska försöka ta det lite lugnt och njuta av de små i morgon..

kramisar

hemma hos lilla mej sa...

Ska hålla tummarna för dej.Vad skoj.Ha en trevlig party kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Jenny sa...

Hej Ingela!
Åh vad roligt!! En av rösterna är från mig:)

Ha en jättetrevlig helg,
Kramis Jenny

Moonrose/ Vonneli sa...

Är en bland alla de 50000.
Håller också tummarna,kul att du fått så många röster :))
Lycka till!!
Kram

mammagladh - bra första cykel? sa...

50 000, det är verkligen många. Lycka till!

http://mammagladh.blogg.se

Frida sa...

Kram & Gonatt<3

Fenixmona sa...

godmorgon i stugan denna fina lördag! håller tummarna för dig! kramiz

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Visst är det bara fantastiskt kul med responsen!

Skall bli så kul att träffa alla dessa härliga mammor *Längtar*

Kram