måndag 11 maj 2009

Plastbyttor och finbesök

Japanskt körsbärsträd (tror jag) fotat hos svärisarna, vackert!

Ny vecka med nya möjligheter!

Den här veckan känns som om den är fullplanerad. Fast det är den inte, det bara känns så ;)

Vi börjar i kväll med ett Tupperwareparty här hemma. Det ska bli roligt, inte bara för att jag ska få se dessa fantastiska plastbyttor igen, *skrattar* jag kommer även få träffa en del kompisar som det var riktigt länge sen jag såg. Pricken över i:et är ju att jag kommer få träffa en bloggkompis som oxå kommer. Det blir nästan som en blind date då va? *ler*

Det är Louise som kommer och hon är så välkommen :)
Kul att hinna träffa någon till innan galan.

Annars bjuds det nog på en ganska lugn dag idag. Jag och Elin ska nog gå ut och försöka klippa några grässtrån.. Det är jättefint väder så vi får väl se vad som hittas på.
Möjligheterna var det ju man skulle ta vara på ;)

Jag måste passa på att tacka för alla tips med orkidéerna, jag märker att jag kanske inte har gjort riktigt som man ska *skrattar*. Nu ska dom få en chans till! Jag kan ju gömma dom när dom inte blommar ;)

Vill du vara med och fira 10 000 besökare med mig? Jag lottar ut väggordet Carpe Diem här

Kram

20 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!

Vilka fina träd, här har det inte börjat blomma än.... Plast party har man bara för att träffa vänner... *ler* Ha en trevlig vecka goa kramar Ina

Popprinsessan sa...

Hoppas att du får en bra dag och bra kväll! Innebär det att det inte blir någon vägning ikväll? ;-)
Är lite avis på er som träffas irl innan galan.

Therese sa...

Vad kul att träffa en bloggkompis, jag ska också ha en blindate i slutet av månaden då jag ska åka och besöka en go bloggkompis i Sundsvall - ska bli spännande! Hoppas ni får en fin dag!

KRAM

Hemmalycka sa...

Hoppas du får en underbar vecka och lycka till med tant-partyt
:-))))
Kram Kram

Vicky sa...

Vad skoj med plastparty! Jag skulle gärna komma oxå... :)

malin sa...

Ja, det måste väl nästan räknas som en blind date.:)

Ha en fin fin dag!

Kram Ma

Anonym sa...

Vackra träd!
Kram Jenny

Speja sa...

Hoppas du får trevligt på platspartyt!

Sabina sa...

Härliga bilder!
Hoppas det blir en trevlig kväll!
Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram Sabina

Marie//Tekla Maräng sa...

Visst är dom härliga körsbärsträden, jag blir lycklig i hela kroppen när jag ser dom.
Tupperware var länge sedan, fast det skulle vara kul att gå nu också.
Kram Marie:)

Jessica sa...

Kikar in för att önska en fortsatt jätte bra dag!
Hoppas det blir ett lyckat party ikväll och en trevlig träff :)

KRAM!
//Jessica

HUSnrNIO sa...

Vackert ljuvliga träd. Ha en bra måndag.

Susanne sa...

Visst är det kul med träffar av både "gammalt och nytt". Därför kanske inte så tokigt med homepartyn för då får man en chans att träffas och prata. Platsburkar samlar jag på mig men nu ska dom ut!! Inte dom nya och märkvärdiga men alla udda och utnötta. et blir en tur till återbruket i em. Må gott!! Mvh Susanne

Nettan sa...

Tack för dina gulliga ord, nä den förra & denna vecka kommer inte bli kul.
Värken hade jag gärna sluppit.

Så din syster, är hon oxå reumatiker ?
Ja då vet du hur det är !
Ja ibland önskade man att det " syntes " på utsidan =0(, då skulle folk vara mer förstående !!

Tupperware party var länge sedan, men de har en del fina & bra saker, önska bara det inte var så dyrt ;0).

Ha en skön vecka !
Kram Nettan

Ullis/Leva på landet sa...

Underbara träd. Här har våra körsbärsträd dött av olika anledning så nu har vi inget kvar. Hoppas att du får en kul kväll.

Kram Ullis

Hem och Lycka sa...

Gör ett undantag i bloggpausen och skriver ett stort TACK för chokladen och en supertrevlig kväll! Sätter över pengar för Tupperwaregrejerna imorgon till dig.

kram Mia

Anonym sa...

Hoppas du funnit de plastbyttor du behöver! Det var riktigt länge sen jag hade ett party! Ha det gott nu! Kram Anna

carola sa...

så kul att du kikat in hos mig..

Tupperware, va kul..Träffa goa vänner och ha det bra.
Var ett tag sen jag var på party..
Me& i sist, blev dyrt:)

Ja sån stor sorg lämnar hon oss i, fortfarande i chock...
kramar

Therese sa...

Åhh nu är jag allt lite nyfiken - Blev det några plastbyttor eller något annat fint igår? :-) Kram

Amanda sa...

Jättevackra bilder. Här hemma står körsbärsträden i blom. Så fint är det. ^^