onsdag 22 april 2009

Vilken inspiration!


Klicka på bilden så blir den större


Nu har jag varit på kurs med Kurt ;)

Jag var till butiken Do &ReDo här där jag bor. Det var jag och för mig 4 st helt okända damer som skulle gå kurs i att scrappa kort. 4 kort skulle vi hinna med, det var med nöd och näppe jag lyckades med det kan jag säga =) Vi hade 4 st kort att titta på så jag har inte kommit på det här själv, tyvärr. Fast hade jag gjort det så hade jag väl knappast behövt gå kurs eller hur?

Det var så roligt att få prova lite olika grejer, be mig inte berätta vad allt heter för det kan jag inte riktigt *skrattar* Embossing och chalkat (tror jag) har jag bl a gjort...

Nu kommer jag nog kunna utveckla mig lite till.
Härligt med inspiration och att få prova göra själv! Jag har lärt mig massor.
Så nu ska här göras kort =)


Vet ni vad?
Fru sol behagade lysa med sin närvaro på eftermiddagen... Inte dåligt.

Klädhögarna ligger kvar ;) Jag har bara vilat mig i form idag och det känns faktiskt lite bättre, trött är jag men det är ju för att jag har pysslat hela kvällen.. Nu blir det till att sova lite :)

Kram

13 kommentarer:

Anonym sa...

Wow det var inte dåligt!
Hoppas att du får en lugn natt! Kram Anna

Jessica sa...

Åh vad FINA kort!!
Vad duktig du är :)

Hoppas du får sova gott i natt nu och känner dig piggare imorgon.

Stor kram!
//Jessica

Wojtan sa...

Jättefina kort du har gjort. Kul att få gå på kurs!
Vet du, GP lovar att solen kommer tillbaka till helgen, och vad kan vara bättre.
Ladda marinad, kall öl, grillkol...

Kram Wojtan

K-L sa...

Åh, vad roligt! Jag höll på en del för ett par år sedan och har en hel hög med grejer i en låda. Jag ska börja någon gång igen. Kanske nu när barnen börjar bli lite större.

ia sa...

Oj vad du ska få lära mig!
Dax att boka datum för lokalen nu vet ja!
Jag dansade mig svettig & flåsade som en hel flodhäst ikväll...
Kanske vi ska lära lilla damen lite linedance snart?
Vad händer imorgon?
Gonatt kramar
ia

Villa Carl Larsson sa...

Vilka jättefina kort och härlig inspiration. Vad roligt att få gå på en sån kurs. Skulle jag med vilja göra som sagt. Kram Josefin

Psst.. fredan närmar sig hihi

Popprinsessan sa...

Vilka fina kort! Kul att du fick lite inspiration och blodad tand. Tyvärr är det ju en ganska dyr hobby, men sååå roligt! Idag ska jag faktiskt försöka "slänga ihop" en layout till min vän som gifer sig i helgen. Tjejerna på hippan har gjort ett album till henne, men jag vill göra en till innan jag känner mig klar. Så jag hoppas att lite inspiration infinner sig här i em :-)

Hoppas att du fick sova gott och att du känner dig lite piggare idag.

Louise sa...

Oj vad fina & proffsiga korten blev! Klart impad! Hoppas du sov gott & känner dig ännu piggare idag. Det ärju så fint väder & skall bli lite varmare dag för dag nu sägs det.

Kram

Vicky sa...

Men visst - det är ju för att inspireras man går på kurs! Annars kunde man ju stannat hemma. Avis är jag såklart. Jättefina kort!

Kram - och hoppas ni får en bra dag idag :)

Livingroom sa...

Oj vad roligt du verkar ha haft. Älskar att gå på såna inspirationskurser... på några gånger. Kurser som räcker över hela terminen är inget för mej... Jag blev riktigt inspirerad.
-Lotta

sara sa...

Oj, vilka fina kort. För ett tag sen gjorde jag både mycket kort och scraapbooking. Men har tappat lite lust och inspiration. Man kanske skulle gå en kurs och komma igång lite igen.
Ha en bra dag :)

Duracellmamman sa...

Men så snyggt!! Nu är jag riktigt avis!! Vill oxå kunna.... men tyvärr har jag nog inte tålamodet :-(

Lättare på datorn ;-)

Önskar Dig en helt underbar dag!

Massor av varma kramar!!

malin sa...

Åååh, jag vill oxå gå på kurs!! Vilka jättefina du gjort!
Det är ju så förföriskt fina grejjor att fixa o dona med.:)

Ha en bra dag med fru sol.:)

Kram Ma.