torsdag 16 april 2009

Vem ÄR det som jäklas...

.. med mig nu då? Hur törs man.. Var den någon som missade att jag var Rocky Balboa i morse?
Nu är det inte så att det finns någonting som kommer att få mig att förlora mitt solskenshumör denna dag men frågorna hopar sig.. Varför då kan man undra?
Jo, så här är det...Gustav har feber!
Kan det vara så att den kom för att jag för ett ögonblick såg en ljusning på sjukor? Jag vet inte.. Förhoppningsvis så är det bara lite nya tänder på gång..

Det kan vara så att det finns dom som har uppmärksammat att det finns ingen etikett som är döpt till sjukor, sjukdomar eller dylikt här hos mig, vilket kan verka lite konstigt... Jag vägrar helt enkelt =)

Nej, nu ska jag fortsätta att vara så där oövervinnerlig ;-) Och hittar jag den som jäklas med mig så ska jag nog visa att jag kan mer än att stå högst upp på en trappa och skuggboxas..

Kram

8 kommentarer:

HUSnrNIO sa...

Känns som att en sådan kategori skulle passa alldeles ypperligt hos mig också. Lilla M är lite konstig idag. Förstår abolsut inte vad det kan vara som inte stämmer men det visar sig väl inom kort...

Mamma Russin sa...

hej gumman..:)
fyyyy så jobbigt.. han har väl nyss blitt frisk väl.. hoppas nu att det "bara" är nått snabbt över gående...

krya på er nu!!! KRAM

segsliten sa...

Vi får hoppas att det bara är tänderna den här gången!
Kram ☺

Livet på Citronodlingen sa...

åh nej... Håller tummarna för att det "bara" är tänderna... fast det kan väl vara nog så besvärligt det också...

Miafia sa...

Upp som en sol..ner som en pannkaka. Näää så hoppas jag verkligen inte att det blir!

Härligt med din tur och den där goa Rockykänslan känner jag igen:-)
Kram

Popprinsessan sa...

Men det är ju maximal otur! Hoppas att dagen har varit någorlunda snäll mot dig och att du fått känna den goa känslan hela dagen!

Jenny sa...

Hej, kul att du hittade till mig:) Roligt att du också kört igång med viktväktarna, perfekt då kanske vi kan peppa o stötta varandra o utbyta recept?! Hoppaes på att ta ur mig min svacka som jag varit i några veckor men i dag har jag iaf hållt mina points, dom små stegen som räknas ;)

Jätte fin blogg du har! Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Nej vad tråkigt..vi är sällan sjuka..men nu var vi det rejält.
Kram Lotta