tisdag 31 mars 2009

Röstning och bloggvänner


Min blogg är nominerad, rösta på den!



Nu har jag fått ett mail om att alla ip-adresser har blivit borttagna och att alla kan rösta EN gång till!

Här kan du läsa om vilka kategorier som jag är nominerad i. Framförallt så behöver vi mammabloggare som ska gå på galan lite mer hjälp ifrån Er. Klicka gärna på bilden och gå in och rösta igen.



Den här fina har jag fått av Vero, vilken ära! Vero, du är oxå en uppskattad bloggvän! Tack så mycket! Hon har dessutom gjort den alldeles själv!

Det är lite märkligt hur det är med bloggandet, jag bryr mig otroligt mycket om människorna bakom bloggarna som jag läser, fast vi aldrig har träffats... En härlig gemenskap måste jag säga. Skulle någon vara borta lite för länge så blir man lite orolig...Händer det nåt skoj för någon annan blir man glad! Det är så roligt att läsa och glädjas med er andra och jag i min tur känner verkligen stöd och uppmuntran ifrån Er! Värre är när det händer sorgliga saker... då är man inte riktigt förberedd som "bloggvän" för då räcker man inte till känns det som.. Fast på något sätt är det väl bättre med den här kontakten än ingen alls..

Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här

Kram

12 kommentarer:

CharmKatti sa...

Jag håller med dig Ingela, det är så kul med alla nya vänner man får via bloggen och jobbigt när man bar finns där ute i cyberspace så att säga.
Men det är oerhört skönt att få råd, stöd och tips när man själv känner sig lite nere.

Kram!

Popprinsessan sa...

Jag håller också med - som en liten härmapa :-) Och det är absolut svårast när någon skriver om något jobbigt/sorgligt/hemskt, för då blir det så uppenbart att man inte känner varandra egentligen och man vet inte vad man ska kunna skriva som "tröst".

Det ska bli så spännande att träffa några av er på galan - som jag btw är skiträdd för att åka på - helt själv...
Och tyvärr bor jag längre söderut, så det blir lite långt att åka till Gbg-trakten för vv :-)

Louise sa...

Jag är ju rätt ny i bloggvärlden men tycker redan det är kul att man lite lärt "cyber-känna" några personer. Jag ser otroooligt mkt fram emot galan MEN det är med skräckblandad förtjusning...

Känns himla bra att jag förhoppningsvis hinner träffa Ingela & kanske Ia innan iaf ! :-)
TACK för det!

& kram

Hem och Lycka sa...

Har röstat igen!

kram

Miafia sa...

Och jag härmar på...kan inget annat än hålla med! :-)

Kram

Skatan sa...

Hej Ingela. Här kommer en kort rad från mig. Är på språng!

Du har fått ett mejl från mig :)

Kram,

Anna

Vicky sa...

Åh, då ska jag såklart rösta en gång till :) Heja dig - bloggvännen min!

Therese sa...

Håller också med, man har ett helt nätverk av vänner här i bloggvärlden, kommer att bli tufft att börja jobba och inte kunna titta in hos alla/dig så ofta som man brukar...

Trevlig kväll och en stor kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Verkar som om ni också hade en jättebra helg. Alltid kul att komma iväg lite. Ska gå in och rösta igen nu när jag kan. Ska tänka lite extra på dig i morgon då när jag kommer till Gävle.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Kul att du är nominerad !!!Jag har inte en aning om vad blogg galan är för nåt ,,kan du berätta?
Får vem som gå?
Jag är lite NY...
Vet att tonåsrmorsan vann förra året det sa hon.
Kram Jenny

Malin sa...

JA det är fantastiskt hur många underbara bloggare som finns här ute.

Jobbigt är det nog ändå när det är tråkiga ledsna nyheter hos bloggar.
Då känner jag mig nära på löjlig som försöker uppmuntra och stötta.
Fast bättre att få stöd från nån som inte egentligen känner en, än att vara helt ensam.

Kram kram

Wojtan sa...

Visst är det så att man har skaffatsig massor av vänner som man bryr sig om i detta blogglivet.
Ibland märkligt att man står någon så nära som man aldrig sett IRL.
Väldigt trevligt är det allafall och snart får vi ju träffas en del av oss på Mammablogg galan.

Wojtan