tisdag 24 mars 2009

Nominerad och röstningen är igång!


Min blogg är nominerad, rösta på den!


Nu har jag vågat gå in och titta... Jag är nominerad i fyra kategorier =)

Sveriges Bästa mammablogg

Snyggaste mammabloggen

Färgstarkaste mammabloggen

Bästa vardagsmamma bloggen

Jag kan inte annat att säga att jag är hur stolt som helst att bli nominerad! Nu visste jag att alla som ska gå blir nominerad i minst en kategori.. klicka på bilden och gå in och rösta. Det finns en massa bra bloggar som är nominerad så det är bara att välja och vraka!

Hur det än går så ska det bli riktigt roligt att gå på galan, det här med nomineringarna och priser har ju tillkommit nu i efterhand. Jag ser det som en ära att ens vara nominerad och allt annat är en bonus. jag går på galan för att träffa andra bloggare, lyxa, sova och äta gott. Ett dygn bara för mig helt enkelt! Kan det bli bättre?

Vill du oxå ha chansen att vinna ett av tre smycken från Lica- Creative? Det kan du göra här

Kram

21 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Klart jag kommer att rösta på DIG och jag hoppas att du vinner!
Kramiz igen

plingan sa...

Så kul ni kommer att ha!
Nu måste jag in och rösta...

Må så gott!

CharmKatti sa...

Hej!
Vad kul och spännande att det är igång!
Har du redan fått röstningsknappen och så? Fick du det via mail?
Jag vill åsså ha....

Livingroom sa...

Oj vad roligt. Skall kolla igenom Mammabloggen. HOppas du vinner i någon kategori!
-Lotta

Anonym sa...

Hej hej!
Din blog är dagens utvalda blogg på min blogg idag!

Ska bli skoj att ses den 4 juli!

Kram

Mamma Russin sa...

hej och god morgon gumman..
åhh så roligt det är med nomineringarna..:) jag vart också nominerad i 4 stycken, vilken ära tycker jag,... hihi..
vilket "valfjäsk" det dragit igång nu över alla mammabloggarna, även hos mig.. hihi.. rösta på mig, rösta på mig kan man läsa överallt, hihi..

hoppas allt är bra med er.. vi mår så bra och stina har sovit hellla natten... 19.00 till 06.30.. så här är vi helt utvilade, nice..:)

ha en underbar dag!! kramar

Moonrose/ Vonneli sa...

Grattis till nomineringarna, ska absolut kika in och rösta på dig, håller nu tummarna.
Kram

Vero sa...

Hej hej tjejen!
Vad roligt för dig. Jag har varit in och röstat jag... Gissa på vem? *flin* Önskar dig lycka till och du får berätta sen när jag kommer hem från Bali, eller gå in och skriva i min resdagbok hur det har gått.

Stort lycka till!

CharmKatti sa...

Hej svej igen:-)
Nä, jag har ju inte fått nåt mail, men det kanske kommer.

Anonym sa...

Låter härligt! Lycka till:)

Anonym sa...

Grattis till nomineringarna!
Dina kort blev jättefina!
kram

Livingroom sa...

Hej igen!
Var o kollade på Mammablogg-saiten, och DIN BLOGG var ju denENDA av alla 100 som jag följer med(kolla min blogglista) som överhuvudtaget var med i omröstningen - så gissa vem som fick många röster..???
-LOtta

Anonym sa...

SOVA????
Det kommer det inte bli tid för på Mammablogg Galan :)
När vi är klara med alla event finns det inte många minuter kvar för sömn :)
Boka in en sovdag dagarna efter!

Kram Wojtan
Ps. jag förstår givetvis vad du menar!

Vicky sa...

Klart jag kommer att rösta på dig! Kul Kul :)

Livingroom sa...

Kika in hos mej.
-Lotta

Fittan Fes sa...

TONÅRSFÖRÄLDRAR BORDE SKÄMMAS!!
Läs allt om det på;
www.fittanfes.com

Bernike sa...

WOW! Vad kul för dig Ingela. Klart jag röstar!!! KRAM.

Anonym sa...

Wow vad roligt :-)
Och jag kan bara hålla med dig,det ska bli så fantastiskt roligt att gå på galan och träffa alla fantastiska mammor :D
Nomineringarna är ett super roligt inslag men jag tror inte min lilla blogg kan mäta sig med de större,men det är ändå ROLIGT!!
Ska bli spännade att se vilka som kammar hem vinsterna ;-)

KRAM!
//Jessica

♥ cloudberrie ♥ sa...

vad ROLIGT! Jag ska absolut gå in och lägga min röst på dig!
*håller tummarna*

KRAM från Eva

Hem och Lycka sa...

SÅÅÅÅ nu har jag röstat på dig såklart!

Lycka till!!

kram

Mamma Linda sa...

Åhh, gud vad kul att du blivit nominerad i så många kategorier. Jag ska absolut gå in och rösta sen.