lördag 2 mars 2013

Dagens utflykt

2013-03-02

Morgonens sol försvann tyvärr idag och det började blåsa.. fördelen när det blåser är ju att man behöver inte vara ute så länge för att få riktigt mycket frisk luft!

Idag åkte vi en sväng till Särö, det är fantastiskt vackert där ute! Ibland tar vi med lite fika och åker till Särö Västerskog och promenerar längs vattnet runt udden. Idag tog vi en liten annan väg och gick förbi Särö Hus, det är också där man finner den här utsikten. Där skulle jag mer än gärna spendera ett dygn. Runt om ligger det villor som ser ut som små slott och jag skulle kunna tänka mig att bo i dem allihopa! Givetvis så har jag då en städerska hos mig.. annars går det naturligtvis inte Blinkar

Nu väntar middag och sen ska vi se på Melodifestivalens andra chansen. Egentligen så önskar jag att barnen inte ville se ikväll för jag köpte en ny film som jag mycket hellre vill se. Jag är redan nu inställd på att få vänta tills imorgon för att se den, allt annat blir en glad överraskning.

Ha en fin kväll!

Kramkalas

Inga kommentarer: