måndag 10 september 2012

Möte på Hällsnäs

2012-09-10 iphone3

Idag har jag och Mira varit på Möte på fina Hällsnäs. Tro mig att sitta i den här miljön och ha möte är ingen som helst uppoffring! När det dessutom handlar om Fab Mamas Blog Event så blir det ännu roligare.

Det här kommer verkligen att bli toppen!  Det är dessutom så roligt att träffa personalen på Hällsnäs eftersom de är lika engagerade som vi. Wiieee!

På fredag den 14:e september är sista bokningsdagen till eventet så vill du gå är det hög tid att boka!

Nu går mina ögon i kors och det blir en tidig kväll för mig.

Ha en fin kväll!

Kramkalas

8 kommentarer:

Vero sa...

Jag ser verkligen fram emot helgen. Ska bli så himla kul. Åh, vill åka nu! eller inte riktigt nu.

Kram på dig och lägg dig och vila huvudet nu.

Maya sa...

Vad fint där ser ut att vara!

Russin sa...

wihoooo det ska bli såååå roligt och det ser verkligen sååå fint ut. :)

är helt övertygad om att det kommer bli just FAB, nattis nattiskram

Popprinsessan sa...

Det är inte bara ni som ser fram emot den helgen! Ahh! Det ska bli toppenkul!
En stor kram!

Mira sa...

Älskar dig!!!!

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Det ser ju bara hur underbart ut som helst, VACKERT!!

& så min fina Mira på bild också :D

Kram på dig Ingela

JaanaM. sa...

Härliga bilder!

Johanna sa...

Kul med event, kan dock inte dne helgen, behöver en paus mellan 30årsfest och bröllop som är helgern innan och efter :)