tisdag 11 september 2012

Jag har fått paket!

2012-09-11

Lyx, LYX, lyx!

Är det någonting jag saknar så är det härliga produkter för alla möjliga saker. Det är ytterst sällan jag unnar mig något sådant. Oftast blir det något som jag rycker åt mig i förbifarten på ICA när jag är och handlar.

Då kanske ni förstår lyxen i att få hem ett litet paket Ler 

Jag ska få prova ett par produkter från Rosenserien, jätteroligt! Det är en kroppspeeling, som för övrigt doftar helt underbart. Den här ska man gärna prova på celluliter. Vad är celluliter? Såna har jag inte sett på mig själv.. det fungerar nog ändå Blinkar. Den andra produkten var morotsolja. Exklusiv olja som ger huden näring och en fräsch lyster.. Toppen!

Tack så mycket Rosenserien!

Jag ska berätta mer när jag hunnit prova ordentligt!

Kramkalas

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Åh vad kul att prova nåt nytt. kram