onsdag 11 juli 2012

Om jag mår som jag förtjänar?

taggtråd
Absolut inte!!
Jag har taggtråd i halsen och ett bultande huvud. Jag förtjänar att må mycket bättre än så.

Jag har kommit hem och fått i mig lite mat men nu kommer jag bädda ner mig i soffan en liten stund innan jag tar mig vidare till sängen. Jag hoppas att detta är något jag snabbt kan sova bort. Jag vill ju jobba imorgon och dessutom så händer det så mycket roliga grejer med Fab Mamas Blog Event så jag har inte tid att vara sjuk.
Jag hoppas att ni mår bra i varje fall Ler

Kramkalas

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Hej fina vän! Hoppas att du kryar på dig och blir frisk fort igen!
Det ska bli så kul med ert event!Btw, jag hoppas verkligen att du och Mira ser till att också kunna njuta av eventet och inte bara jobbar!
Kram till dig!

Emma sa...

Krya på dig, fining!

♥ Sojka ♥ sa...

Hoppas du slipper bli sjuk!!!

Sv:Ja det blir ju det! Nu vill jag att det ska hända oftare! :)

Ja det hade det verkligen varit! :) Men hoppas vi kanske ses på något annat event! :)

KRAM!

Hanna Of Sweden sa...

krya på dig gumman! <3

kram H