tisdag 10 juli 2012

Jag är så glad

Semesterfirarna därhemma verkar ha det hur bra som helst. Jag fick denna bilden i ett meddelande. Gustav har byggt båten alldeles själv och var såklart stolt som en tupp. Jag med måste jag erkänna ;) Han är ju bara fyra år!


Nu är jag äntligen på väg hem till familjen igen. Den här veckan jobbar jag sent hela veckan.

Jag är så otroligt glad för alla fina ord jag har läst i bloggar lite överallt idag. En massa fina inlägg om Fab Mamas Blog Event. Jag längtar massor måste jag erkänna :) Gästlistan byggs på allteftersom och det gläder mig att det är så många härliga bloggmamas som anmält sig.

Ha en fin kväll!

Kramkalas

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Jasså du är enh av de skylldiga till eventet! ;)

Låter så kul! Verkar tyvärr inte som jag kan men jag ser fram emot en massa bilder från eventet! :D

Viktkamp sa...

oj så fint han gjort =)