söndag 17 juni 2012

Vilket gäng!

 

2012-06-17

Nu har jag vinkat av årets bloggbuss. Jag måste säga att det verkar vara ett härligt gäng som åker med i år oxå. Ungefär hälften av dom som åker har jag träffat förut i olika sammanhang. Det är även ett par stycken tjejer vars bloggar jag har följt under ett par år som jag äntligen fick ett ansikte på. Jätteroligt! Självklart så önskar jag att jag och Elin var med på årets bloggbuss och fick åka med på äventyr. Jag saknade Elin lite faktiskt. Det är liksom inte samma sak utan henne.

Jag åkte med för att “knyta ihop säcken” lite till förra årets resa och lite vemodigt känns det allt. Upplevelsen med bloggbussen kommer jag nog alltid att minnas. För både mig och Elin så var det ett riktigt roligt äventyr!

Årets bloggbuss kommer inte att åka till riktigt samma ställen som vi gjorde förra året, däremot kommer dom att besöka en del av ställena som vi besökte när vi åkte på vår vinnarresa.

Här hittar ni en lista på alla bloggar som åker på årets bloggbuss. Jag önskar er alla LYCKA TILL i årets tävling. Ha så roligt och jag ser fram emot att läsa om årets äventyr i era bloggar.

Nu ska jag passa på att ta vara på den här tiden jag har på hemresan och jobba lite på en liten grej. Det är inte var dag man har 4 timmar för sig själv utan en massa måsten.

Kramkalas

1 kommentar:

Helen.HUSnrNIO sa...

Det var kul att ses irl! Lite overkligt för en som mig som inte varit med på någonting någonstans men som sagt kul =)

Nu vet jag precis vad du menar - detta äventyr och upplevelse kommer jag alltid att minnas!

Trevlig midsommarhelg!
Kram