söndag 17 juni 2012

All by myself

 

2012-06-171

Jag har fått en hel del gjort under båtresan och nu känns det som att jag kommer inte så mycket längre. Jag behöver nämligen en stabilare nätanslutning för det Ler

Jag hade buffé inbokad på hemvägen men jag var ganska mätt eftersom vi hann med både frukost, fika och lunch på vägen över till Danmark. Personalen här på Stena Nautica var så gulliga så jag fick byta och äta något från caféet istället. Det uppskattade jag för nu kunde jag ju vänta ytterligare några timmar innan jag beställde en räkmacka.

Jag passade på att gå till affären och köpa lite öl när jag ändå var i väg. Det var några damer som satt bredvid mig som passade mina grejer. Jag ville liksom inte förlora mitt braiga bord. Här sitter jag bra med min dator Ler Nu kan jag gott sitta här en stund till och fundera!

Kramkalas

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Härligt att du har lite skön egentid!
Det var så kul att träffa dig idag :-)
Nu har vi klarat av safarin och laddar för middag. Sedan sover vi nog gott!
Kram

susmar64 sa...

Skönt med lite vardagslyx. Att som småbarnsförälder få sitta ner med en öl och en räkmacka = Livskvalitet:)