tisdag 26 juni 2012

Fab Mamas Blog Event

hallsnashus

Igår var jag och min kompanjon Mira på möte på vackra Hällsnäs. Jag hade aldrig varit där förut och blev tagen av den vackra miljön och utsikten. Trots att det regnade! 

hallsnas1

Vi fick en rundtur och vi har tittat på sviter, rum, konferenslokaler och såklart den fantastiska matsalen. Jag kan absolut se en massa Fab Mamas mingla där i höst Skrattar Det var verkligen rätt miljö och precis vad vi var ute efter.

hallsnäs2

Vi kan stolt presentera att Eventet kommer att hållas där på fantastiska Hällsnäs den 13-14 okt!!

Jag måste erkänna att jag hade väldigt svårt att somna igår. Så mycket tankar och så mycket idéer. Nu är det full fart framåt och arbetet med eventet kan egentligen börja på allvar. Det här kommer bli TOPPEN Ler

Kramkalas

7 kommentarer:

Amanda sa...

Men så mysigt det ser ut! Kommer verkligen att bli helt FAB!!!

Tjejmorsan sa...

Så spännande :)

Maria sa...

Fantastiskt vackert!
Kommer bli kanon :)

Kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Tack så jättemycket för grattishälsningen.
Overkligt härligt kul!

Vacker miljö ni valt för eventet!
Ha en fin dag.
Kram

Russin sa...

Som jag sa i telefonen förut så kommer det bli toppen.. :) och det ser helt superfint ut.. ser verkligen fram emot oktober nu, haha..

kramisar

Linda sa...

Ser superfint ut, hoppas verkligen jag har möjlighet att komma.
Kramar

Pernilla sa...

Åh så fint. Vad duktiga ni är som orkar göra allt detta för alla mammor.
Hoppas verkligen att jag kommer kunna gå. Tror ni lyckas fixa detta kanon.
Kram