onsdag 27 juni 2012

Äntligen!

 

printscreen

 

Idag blev vi så pass klara att vi tyckte att vi kunde lansera vår hemsida för Fab Mamas Blog Event Det känns väldigt roligt, även om vi fortfarande jobbar på den. Det tillkommer ju sponsorer och bilder lite nu och då men det känns ändå väldigt bra och jag tror inte att detta är något som kommer att störa. Det är också anledningen till att det varit lite tyst här inne. Ni som känner mig vet ju att det här med teknik kanske inte riktigt är min grej Blinkar

Jag är så otroligt glad att jag hoppade på detta tillsammans med Mira, hon är helt underbar och vi kompletterar varandra som handen i handsken. Världens bästa!

Jag ser verkligen fram emot detta! Jag hoppas att ni kommer Ler

Kramkalas

5 kommentarer:

Sarianne sa...

Kikade in på sidan, omgivningen såg helt otrolig ut!

Helen sa...

Vilken häftig grej ni gör!

Anonym sa...

Vilket kul event ni har på g.

Kanske tom jag kan få ändan ur vagnen och vara med på något kul .

Lycka till med allt !

Hanna Of Sweden sa...

Jippie!!! :D Ni är så duktiga som fixar detta för OSS andra... Ska bli sååå kul! Längtar redan tokmycket! ^^
Vad kan gå snett med er två som arrangörer lixom? ;o)

Massa kramar!!

Emma sa...

Detta hoppas jag verkligen jag kan gå på! kommer bli jättteskoj!
kram på dig!