onsdag 8 februari 2012

Long time no see

Hej kära vänner!

Nu har det blivit så där igen.. dagarna springer ifrån mig. Det har varit helg här inne lite för länge nu Blinkar
Jag har tyvärr legat sjuk i nästan en vecka. Och med sjuk menar jag mer eller mindre däckad. Jag har inte orkat någonting. Har inte kunnat plugga heller så ni kan ju fantisera om min att göra hög med böcker *suck* Livet är härligt nästan jämnt!
Nu ska jag inte tråka ut er med mina sjukdomar och mitt pluggande. Det har ju hänt andra saker oxå. Just nu kommer jag inte riktigt på någon bara Blinkar
Jag återkommer. Under dagen. Jag lovar.

Kramkalas

4 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Välkommen tillbaka :o)
Inte för att jag direkt har haft tid att hinna sakna dig, det är lite fullt upp här av nån underlig anledning, men ändå ;o)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej Ingela !

Du får i alla fall till ett livstecken, det är knappt jag får.Har förståss 4bloggar.Så någon av dem får inlägg.Den där jag delar favoriter från youtube,idag fick jag in en.Igår tog jag en gammal från Mi´s nya till Händelser i vardagslivet och in på FB.Hinner ju inte med.Har ju utfodring av katterna som vi försöker fånga in.Nu mera är matstället under min balkong till en av grannarnas förtret, hon har en Shelty,skällde hund.Det var jobbigt i den bistra kylan med 18 minus, för vattnet frös inom 7 timmar.

Jag får ståmitt kast, som började mata dessa tre i en snöbärsbuske i somras.Och vädjade på Katthemmets blogg om hjälp av infångandet.Och då rekade hon in att det var 36 hemlösa katter i bara mitt område.

De som hjälper mig har ju sina respektive jobb att sköta, så det blir på helgerna.
kolla våran hemsida.
www.luffarkatten.se

Kram Mi

Bloggminglet 2012 sa...

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

Russin sa...

hej gumman..

har du legat i influensan ? själv har jag kommit till dag 5 av feber men idag har det vänt och jag börjar känna livet i mig igen.. ;)

Hua det är stora tunga val du står inför, svårt.. men fixar du säkert.. :) hur är det med foten ?

kramisar