söndag 12 februari 2012

Ibland måste man prioritera..

skridskor
Det här är en bild ifrån förra vintern när vi var iväg till Onsala och svärföräldrarna och åkte skridskor på fjorden.
Idag var det dax för familjen igen, ja.. utom för mig då.. Johan och barnen åkte dit och i packningen låg skridskorna. Dom hade haft en helt fantastisk dag med sol som värmde på kinderna och klarblå himmel. Jag ville oxå! Men istället så har jag prioriterat skolan och köksbordet var fullt med papper, anteckningar och böcker om vår privatförsäkring.

002
Nu känns det bra att jag stannade hemma och kom ikapp lite. Phu, vad jag har haft mycket att göra. Det kostar på att ligga efter. Jag rekommenderar ingen att ligga sjuk i en vecka (som att man kan välja..).
Nu känns det i varje fall bättre och jag ser fram emot veckan som kommer. Jag hoppas att det även kan komma en och annan fin vinterdag till och då tänker jag se till att vara med!

Kramkalas

1 kommentar:

Linda sa...

Ja ibland måste man helt enkelt prioritera trots aatt det egentligen inte är vad man vill göra, hoppas du fick gjort det du skulle iaf.
Hur är det med foten förresten?
Jag har börjat läsa i dag och känner mig helt borta haha kommer inte ihåg hur man läser:) men det ger väl sig hoppas jag
Kramar