torsdag 16 februari 2012

Återställd!

Jag måste nog erkänna mig helt återställd efter den senaste tidens bakslag.
Först var det ju min fot som “gick sönder”. Kryckorna slängde jag efter ca en vecka. Strax därefter så kom förkylning med en hosta från h-vetet. Den däckade mig i en vecka och hostan hänger fortfarande i men idag så får jag nog friskförklara mig helt! Nu ska jag bara plocka upp inspirationen och motivationen till att börja träna igen. Jag måste försöka att komma ihåg hur bra jag faktiskt mår. Pigg och glad blir jag när jag tränar. Just nu skulle jag behöva bli framför allt pigg känner jag. Det är ett hektiskt schema i skolan just nu och det är oxå därför mitt bloggande blir lite sporadiskt.
Tack alla för hälsningar och frågor om min fot och hälsa. Nu mår jag bra, har lite mycket att göra bara Blinkar

Kramkalas

7 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Härligt att höra! Bara på´t igen med träningen! Jag försöker komma ut på promenader här, men lyckas inte varje dag...

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att höra att du är på bättringsvägen. Brukar vara typiskt att allt kommer samtidigt.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Linda sa...

Skönt att höra att du är på benen igen och är påväg tillbaka till vardagen igen, nu hoppas jag ni får vara friska resten av vintern, Kramar

Fnulan sa...

Härliga nyheter!!

madelein - mamma till sex sa...

Skönt att du är bättre!
Vi syns på minglet!

Fnulan sa...

Men åååå va längesedan du skrev nu!!

2BarnsMamman sa...

Vad skönt att du känner dig frisk och kry! Med vårsol och lite varmare väder kanske lusten till träningen också återkommer! Kram kram