fredag 20 januari 2012

Nu får jag betala..

Igår var det full fart med skola, studiebesök och sen barn förstås. Idag får jag betala för det Ledsen
Jag har ju ont i lederna ibland och jag måste tänka mig för när jag gör något. Som att städa barnens dagis (man gör det en gång/ termin) det går inte så jättebra. Kratta en hel dag är inte heller något att jag rekommenderar. Gå på kryckor är om möjligt ännu värre!
Jag är så svullen i fingrarna så jag vet inte hur jag ska kunna hålla en penna och plugga allt jag behöver. Kanske får jag ta och skriva på datorn för det är helt ok än så länge.
Det svåra med det här är ju att det går ju bra när jag utför det, vad det än må vara.. det är alltid dagen efter jag får betala för det. AJ!
Inläggen som kommer här nu är ju inte direkt upplyftande men så är det ibland.. Det blir bättre Blinkar

Kramkalas

3 kommentarer:

Silla sa...

Hej Läste att du/ni städade barnens dagis.. Är det privatdagis eller ni har kommit överrens om att göra det på ett kommunalt dagis?
Intressant tycker jag...

Therese sa...

Så jobbigt att ha leder som krånglar, har en god vän som alltid får väga det roliga hon vill göra, ex springa på stan eller loppis, mot den värk hon vet att hon får dagen efter. Trist. Lider med dig och hoppas du slipper kryckorna snart och får känna dig bättre. Fredagskram å trevlig helg!

Ingela la la sa...

Silla; Vi har barnen på ett förädrakooperativ. Det enda kravet som finns är att man "jobbar" en dag/termin och i samband med den dagen så städar man avdelningen. Helt ok faktiskt!