tisdag 3 januari 2012

Funderar över kommentarer..

?
Jag har fått ett par, inte många, kommentarer som är anonyma och dom hamnar i skräpposten. Problemet är väl att jag inte vet om dom är riktiga. Det som står är inte direkt elak men har heller inget som helst sammanhang till vad dom har kommenterat. Jag vill ju vara säker på att det inte är en massa skräp. Det är inte en massa länkar, bara min egen (?) bloggadress.. Jag vill ju gärna att alla ska kunna kommentera, även anonymt om man så vill. Det underlättar däremot om man skriver namn eller nåt så jag vet vem det är ifrån. Jag har fått hälsningar och jag har ingen aning om vem det är ifrån.

Hur gör ni med anonyma kommentarer?

Kramkalas

Follow Ingela la la

6 kommentarer:

Vero sa...

Jag fick också sådana. Som skriver att de är glad att de hittade min blogg och så adresen till min blogg och att de fann vad de sökte där... :S Fattar ingenting....Spam tror jag.

Ingela la la sa...

Ja ungefär så.. inte helt korrekt svenska heller men inga jättegrejer. Jag blev osäker.. det är ju inte som det vanliga spammet som kommer nu och då.

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Jag har som vana att alltid slänga sånt som är anonymt om det inte är något som direkt hör till inlägget.

Sen slänger jag oxå alltid oförskämda eller elaka kommentarer. För jag är verkligen emot allt elakt!!

Kram

Popprinsessan sa...

Jag brukar inte ha några anonyma kommentarer. Dock har jag någon typ av spam-kommentarer på ett visst inlägg bakåt i tiden som hamnar i skräpkorgen med automatik.

Med ditt inlägg här så tycker jag att du har förklarat för den som skriver hur du tänker och kan ta bort kommentarerna om de är konstiga, tycker jag.

Kram!

Livet på Citronodlingen sa...

Om det är svammel så slänger jag...

zasata sa...

Hej! Grattis du har vnnit en tävling hos mig, ta en titt :)