onsdag 4 januari 2012

För ett år sedan..

januari

För ett år sedan var det fullt med snö! Vi hade goda vänner på besök och roade oss med snölekar och korvgrillning.

Idag har vi gröna gräsmattor och regn, regn och åter regn. Nu har det gått så långt att nu tycker jag vi skippar hela vintern. Känns liksom inte som att det är någon idé när det ändå håller på som det gör. Jag läser på bloggar om snö och snölek och jag måste säga att det känns konstigt att vi bor i samma land ibland Blinkar

Lagom till våren så kommer väl snön..

 

Kramkalas

 

(har man inget annat att prata om kan man ju alltid prata om vädret Blinkar)

2 kommentarer:

millan sa...

Inte utan att man längtar efter snö... Här har vi kaos-storm, tror hela ön håller på att flyga till Finland eller nåt... mycket väderprat blir det :)
ha en bästa dag

Linda sa...

Förstår ni tycker det är tråkigt, hade jag kunnat hade jag gärna gett er lite av vår snö. Här har vi så mycket att vi snart inte orkar kasta upp den snö vi vill ha bort från uppfarten på högarna.
Kramar