onsdag 7 december 2011

Det börjar bli tomt


I måndags morse åkte Johan iväg till Tyskland på jobb och ikväll kommer han äntligen hem!
Det är sig inte likt här hemma.. Jag är ju oftast rätt så nöjd när jag får vara själv ett tag. Jag har ett ganska stort behvov av det dessutom och första kvällen var det rätt skönt men nu börjar det bli tomt. Tyvärr kommer han hem sent så jag sover säkert, vi får se.

Att jag haft två tentor precis nu när han har varit borta är en annan sak. Det har i varje fall gått bra och jag är ganska säker på att jag blir godkänd. Skulle jag få VG så är det bara en bonus :) Mitt mål har ju varit att få godkänt (VG är max) och slippa ha några tentor släpandes och det har jag lyckats med än så länge. Med bravur dessutom. Idag fick tillbaka en tenta och jag tror jag hade högst poäng i hela klassen. Det har nog aldrig hänt, inte under H E L A min skoltid. Det är ju i för sig inget jag siktar på men såklart jätteroligt! Nu har vi två tentor kvar denna termin. Båda två nästa vecka. Jag kan inte fatta att jag snart gått en termin. Jag är sjukt nöjd ;)

Kramkalas

4 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Grattis! Vad duktig du är!! Heja heja!

Kram!

Therese sa...

Du ska vara både STOLT och NÖJD!!! Bra jobbat, du å gubben får fira när han kommit hem att terminen snart är avklarad och det på ett bra sätt <3 KRAM

Bernike sa...

Bra där Ingela med skolan!! :)

Minns att vi hade alla europas huvudstäder på prov en gång i 5:an (minns du?) och jag hade alla rätt och var ensam i klassen om det. Då var jag så där sjukt glad och det kommer jag ha som gott minne resten av livet. Så välkommen till ditt nya goda minne som du just skapat. :)

Russin sa...

Grattis vad duktig du är.. :)

Jag har då heller aldrig haft bäst resultat på ett prov i skolan så jag förstår att du är stolt, GRATTIS..

Jag har öppnat min nya blogg, hoppas du tittar in..

http://russinsdagbok.se