måndag 5 december 2011

Vi glömde visst


Det här med att le på beställning får nog Gustav öva lite på.. Inte såå trovärdigt.

 
Imorse kom Gustav ner utan blöja och jag undrade såklart var den var. Han har ju slutat med blöja men har fortfarande haft blöja på natten. Hur som helst så sa han att det var ingen som satt på honom blöja igår så han sov utan. Döm av min förvåning!! Det blev dessutom ingen olycka och han gick upp imorse och gick på toaletten. Ikväll la jag i lite plastad frotté och han får köra utan.
Ganska många saker med just Gustav fortsätter vi med av bara farten. Det var inte alls på samma sätt med Elin. Där hade vi sådan koll och övade med saker.Lillebror han hänger liksom bara med. Tur att vi glömde :) Jag erkänner jag är lite lätt tankspridd just nu. Skönt att det ledde till något bra!
Nu ska jag sjunka ner i soffan för ovanlighetens skull ;)
Kramkalas

Uppdatering: Denna gången var olyckan framme. 22:38 var det bara att gå upp och bädda rent i sängen. Tack och lov för plastad frotte´

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ha ha, vi glömde samma sak med L en gång. Tyvärr i en hyrd stuga och tyvärr med en blöt utgång...
Hoppas pluggandet går bra,
kram!

Linda sa...

Duktiga killen!!!
Hoppas natten som var gick lika bra.
Kramar