fredag 16 september 2011

Två veckor har gått..

.. sen jag började skolan!

 

Tiden går fort samtidigt som att det känns som att jag har gått i skolan så mycket längre. Det är riktigt roligt och jag har hamnat i en bra klass.

 

I och med att jag har gått i skolan i två veckor så har jag oxå pendlat i två veckor. Jag var ju mer nervös inför det än att börja skolan men jag måste säga att det går riktigt bra. Inte alls jobbigt och omständligt som jag trodde. Min enda invändning till att pendla är att jag har lite svårt för att vara ihopknuffad med någon som jag inte själv har valt och som på grädden på moset luktar illa. Hur svårt kan det  vara att tvätta sig själv och sina kläder med jämna mellanrum. Just den lilla detaljen kan få en resa att vara ganska jobbig men annars går det alla tiders Ler

 

Nu är det fredag (igen) och jag ser fram emot en ledig helg. Jag ska försöka komma ikapp lite här hemma. Annars så är planen att bara umgås med familjen och ha det bra.

 

Ha en underbar fredagskväll!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: