lördag 17 september 2011

Härliga lediga lördag!

image

 

God morgon!

 

Hoppas att ni har fått en bra start på helgen.

Det har jag!

Först sovmorgon och sen en härlig frukost tillsammans med HELA familjen. Det är det bästa när vi är tillsammans allihopa, så mysigt.

 

Jag är ledig hela långa helgen, känns riktigt bra. Vi ligger lite efter här hemma med det mesta men det ska nog ordna upp sig. Jag har nu på morgon även hunnit att städa nästan hela övervåningen, bara mitt och Johans sovrum kvar. Skönt!

 

Nu ska vi inte bara städa och fixa idag. Barnen står färdiga och väntar på att vi ska åka iväg till leksaksaffären. Dom har nämligen sparat ihop nästan 200 kr vardera och jag har lovat att lägga till lite så att dom kan köpa några leksaker dom gärna vill ha. Elin har bestämt sig för Pet shop och Gustav pratar om någon boll som är något speciellt men jag har ingen aning om vad det är. Han har lovat att visa när vi kommer dit LerDet ordnar sig nog..

 

Hoppas att ni får ha en fin dag!

 

Kramkalas

Inga kommentarer: