tisdag 6 september 2011

Ovan

Idag var första dagen med lektioner och jag måste medge att jag är lite ovan vid att sitta still och lyssna.

Då hade vi ändå lite lugn start idag med data på förmiddagen och sen juridik efter lunch. Juridik kanske låter lite tungt men idag var det en liten mjukstart. Tack för det! Även om jag måste säga att jag ser fram emot att få köra igång på riktigt.

 

Det var någon som frågade vad jag skulle läsa och jag går en KY-utbildning som heter Bank & Försäkring. Sen får vi väl se vad jag blir när jag blir stor Blinkar

 

Jag är väldigt trött i huvudet idag och nu måste jag ta itu med en gigantisk tvätthög. Jag längtar redan tills Johan blir av med gipset eller åtminstone blir lite mer rörlig. Jag tycker det är bra att vara två om skötsel av barn, hushållssysslor och allt annat som ska göras. Jag VET att det finns dom som är ensamma jämnt och jag beundrar dom.. jag hade inte klarat mig så länge tror jag.. eller det är klart att man gör, man klarar väl det man måste men det jag menar att kan jag välja så väljer jag två friska!

 

Kramkalas

4 kommentarer:

Fnulan sa...

Du kommer att klara detta galant!! Spännande med juridik, jag har läst arbetsrätt och introduktion =)

Therese sa...

Vad spännande med ny utbildning.

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Om du vill tävla lite så har jag 2 tävlingar igång:

http://beabofink.blogg.se/2011/august/tavling-personlig-almanacka.html

http://beabofink.blogg.se/2011/september/vinn-din-favoritprodukt-fran-tjejsan.html

Hoppas du får en härlig onsdag :)

Popprinsessan sa...

Vad härligt att det känns bra med utbildningen!
Trist med Johan, hoppas han är bra på att hålla sig lugn :-)

Kram!