onsdag 28 september 2011

En trevlig dag!


Idag har vi varit och bowlat med vår klass och den andra klassen på skolan som läser samma sak som oss. Jag hade ju inget minne av att jag var såå dålig på bowling. Märkligt Blinkar Roligt var det i varje fall.

Vi börjar närma oss dom första tentorna, en på fredag och den andra på onsdag nästa vecka. Det känns kan jag lova. Jag hoppas att jag klarar det så att jag inte får någon rest men det vet man ju aldrig.. Det är lite svårt så här i början innan man riktigt vet vad man har att vänta sig tycker jag.
Oavsett så kommer resten av veckan att gå åt till att plugga. Jag skulle egentligen ha jobbat till helgen men har fått ledigt. Guld värt. Tack jobbet!

Jag ser att jag har fått några nya följare på bloglovin. Varmt välkomna ska ni vara. Hoppas att ni trivs här inne hos mig Ler

Follow Mitt liv & Min vikt


Ha det gött!
Kramkalas

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Visst är det kul att bowla! Jag gör det alldeles för sällan :-)

Hoppas du kan plugga på bra inför tentorna så att du känner dig säker när det är dags.

Kram!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan på Dejsan !

Det var ett bra tag sedan jag var in till Dig och barnen.

Nu när jag såg på Instrumentpanerlen att det handlade om bowling, blev jag nyfiken.
Det har jag bara spelat en enda gång när jag var i Holland på -60talet.Dagen eter kom jag inte ur sängen.Men jag mådde som en prinsessa, för jag slog 10 strikes på samma kväll till allas förfäran.
Det lever jag på än.

Kram Mi