måndag 26 september 2011

Det snurrar och pengar tvättas

Idag hade vi en föreläsning om lite grunder i bankvärlden. När jag gick ut därifrån så visste jag oxå lite olika sätt att tvätta pengar på.. Tänk vad jag lär mig! Fick dock rådet att under inga omständigheter göra det..

Just nu är det full fokus på skolan. Vår första tenta kommer denna vecka på fredag. Det ska bli spännande och jag hoppas och tror på godkänt.

 

Jag är dock väldigt trött. Efter skolan är jag som en urvriden trasa och när sedan barnen väl går och lägger sig och jag ska öppna böckerna igen så snurrar det ganska bra i huvudet. Det är tur att det än så länge är så intressant!

 

Tack för att ni kikar in och lämnar lite avtryck hos mig. Det är jätteroligt. Jag vet att jag inte varit så aktiv själv men jag läser och har lite koll på er, även om jag inte kommenterar så mycket. Det mesta läser jag nämligen genom mobilen när jag sitter på tåget och av någon anledning så kan jag inte kommentera med den.

 

Ha en fin kväll!

 

Kramkalas

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad kul att din utbildning känns intressant och rätt!
Angående din välkomnande blomma nedan så harkel harkel ser det betydligt värre ut här hemma! Kanske får trycka in ett besök i blomsteraffären imorgon....

Kram!