måndag 1 augusti 2011

Vardag igen (nästan)

Idag kändes det konstigt att gå upp när klockan ringde.

Rätt var det var så var det vardag igen, men bara nästan. Barnen och Johan har en vecka till ledigt. Det är alltså bara jag som har börjat min vardag igen.

 

Idag har det mest tvättats här hemma. Lite mat har jag oxå varit och handlat så nu känns det som att vi är på banan igen Ler

 

Jag måste säga att jag är helnöjd med min semester. Jag kan ju knappast vara något annat. Först Gotland och sen Danmark! Det känns som om jag har varit ledig länge från jobbet trots att jag bara har varit ledig i  veckor.

 

Det är några som har frågat vad jag har tyckt bäst om i Danmark, både vad det gäller parker och boende och jag ska skriva ihop något kortfattat bara jag kommer ikapp i huvudet Blinkar

 

Nu ska jag passa på att mysa lite med barnen en stund.

 

Kramkalas

Inga kommentarer: